اسلایدر

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 19 صفحه بعد

سخت ترین کار دنـــیا ؛ بی محلی کردن به کسیه که با تمـــام وجـود دوسش داری … !!!


۩♥۩ ☻ باختــــــــــــــــــم ☻ ۩♥۩

۩♥۩ ☻ باختــــــــــــــــــم ☻ ۩♥۩

حاصلم درد دل است از دل بی حاصل خویش / به که گویم من دلسوخته درد دل خویش . . .

***

***

هر که را دیدیم از مجنون و عشقش قصه گفت / کاش می گفتند در این ره، چه بر لیلا گذشت . . .

چه گذشت ؟؟

***

میتوانی به حساب سادگیم بگذاری که با تمام کم لطفی هایت هنوز دوستت دارم . . .

***

***

من نه عاشق بودمو نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من…
من خودم بودمو یک حس غریب که به صد عشقو هوس می ارزید…
من دنبال نگاهی بودم که مرا از پس آن سادگیم می فهمید…
و خدا میداند سادگی از ته دل بستگیم پیدابود

***

***

سخت ترین کار دنـــیا ؛ بی محلی کردن به کسیه که با تمـــام وجـود دوسش داری … !!!


***

دیگرنمیگویم”گشتم نبود،نگرد نیست”.بگذارید صادقانه بگویم.“بود اما مال من نبود”. شمابگردید…شایدمال شماباشد!


***

کاش میشد بهت بگم چقد دوست دارم ولی حیف که نمیشه

 

 



نظرات شما عزیزان:

ستایا
ساعت11:13---15 ارديبهشت 1392
انسان ها به نسبت هر ظرفیتی که برای کسب تجربه دارند عاقلند نه به نسبت تجاربی که اندوخته اند . برنارد شاو

ستایا
ساعت11:12---15 ارديبهشت 1392
وب زیبا وقشنگی داریید
اگه زندگیم شد سرو پا حدیثت

ترحم نمی خواهم توی چشمای خیست

تو و عشق خوبت اگر قسمتم نیست

به زانو نیفتم كه این خصلتم نیست

نمی خوام تو چشمام بخونی احساسم

نمی خوام ببینی كه در التماسم

اگه عاشق هستم هنوز كه هنوزه

نمی خوام دل تو واسه من بسوزه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در شنبه 24 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 2:2 قبل از ظهر توسط محمد سجاد|


آخرين مطالب
» مــن می نویسم و تـو نـمی خوانی ! امـا مخاطب که تو باشی … مدیونم اگر ننویسم
» مــن می نویسم و تـو نـمی خوانی ! امـا مخاطب که تو باشی … مدیونم اگر ننویسم
» مــن می نویسم و تـو نـمی خوانی ! امـا مخاطب که تو باشی … مدیونم اگر ننویسم
» مــن می نویسم و تـو نـمی خوانی ! امـا مخاطب که تو باشی … مدیونم اگر ننویسم
» مــن می نویسم و تـو نـمی خوانی ! امـا مخاطب که تو باشی … مدیونم اگر ننویسم
» مــن می نویسم و تـو نـمی خوانی ! امـا مخاطب که تو باشی … مدیونم اگر ننویسم
» مــن می نویسم و تـو نـمی خوانی ! امـا مخاطب که تو باشی … مدیونم اگر ننویسم
» مــن می نویسم و تـو نـمی خوانی ! امـا مخاطب که تو باشی … مدیونم اگر ننویسم
» مــن می نویسم و تـو نـمی خوانی ! امـا مخاطب که تو باشی … مدیونم اگر ننویسم
» مــن می نویسم و تـو نـمی خوانی ! امـا مخاطب که تو باشی … مدیونم اگر ننویسم
» مــن می نویسم و تـو نـمی خوانی ! امـا مخاطب که تو باشی … مدیونم اگر ننویسم
» مــن می نویسم و تـو نـمی خوانی ! امـا مخاطب که تو باشی … مدیونم اگر ننویسم
» مــن می نویسم و تـو نـمی خوانی ! امـا مخاطب که تو باشی … مدیونم اگر ننویسم
» مــن می نویسم و تـو نـمی خوانی ! امـا مخاطب که تو باشی … مدیونم اگر ننویسم
» مــن می نویسم و تـو نـمی خوانی ! امـا مخاطب که تو باشی … مدیونم اگر ننویسم
» مــن می نویسم و تـو نـمی خوانی ! امـا مخاطب که تو باشی … مدیونم اگر ننویسم
» مــن می نویسم و تـو نـمی خوانی ! امـا مخاطب که تو باشی … مدیونم اگر ننویسم
» مــن می نویسم و تـو نـمی خوانی ! امـا مخاطب که تو باشی … مدیونم اگر ننویسم
» مــن می نویسم و تـو نـمی خوانی ! امـا مخاطب که تو باشی … مدیونم اگر ننویسم
» مــن می نویسم و تـو نـمی خوانی ! امـا مخاطب که تو باشی … مدیونم اگر ننویسم
» چرت و پرت
» شعر عشقولانه با عکس
» سخت ترین کار دنـــیا ؛ بی محلی کردن به کسیه که با تمـــام وجـود دوسش داری … !!!